Formare profesională: Curs ‘Administrator pensiune turistică’

Administratorul de pensiune turistică trebuie să fie o persoană cu bune abilităţi de comunicare, capabil să muncească în echipă, să fie este un bun organizator şi gestionar al resurselor şi al informaţiilor.

Unele puncte slabe în domeniul turismului sunt:

– conştientizarea slabă a importanţei  turismului pentru economie;

– educaţia insuficientă în şcoli în domeniul turismului şi protecţiei mediului;

– slaba conştientizare a oportunităţilor  şi a potenţialului de dezvoltare a carierei în industria turismului.

În scopul funcţionării pensiunii în condiţii de maximă eficienţă şi profitabilitate, administratorul în afara activităţilor derulate la locul de muncă, desfăşoară concomitent activităţi specifice cu alte agenţii de turism, furnizori, bănci, administraţie şi ordine publică.

Şi nu în ultimul rând administratorul de pensiune turistică este necesar să fie o persoană amabilă şi comunicativă care rezolvă pe cale amiabilă eventualele reclamaţii ale turiştilor, menţinând permanent cadrul adecvat de desfăşurare a activităţilor din locaţie.

Da, nu am pomenit nimic despre marketing sau management, despre legislație şi economia turismului.

Conform Ordinului 1051/2011, anexa 1.5, pentru a putea funcționa, o pensiune trebuie să aibă „minimun o persoană absolventă a unui curs de formare în domeniu”.

V-am pus pe gânduri? Rezolvarea vine de la Camera de Comerț şi Industrie Braşov care prin Departamentul Formare Profesională organizează cursul ” Administrator pensiune turistică”.

Cursul se adresează persoanelor care doresc o calificare în meseria de Administrator pensiune turistică (Cod Nomenclator/COR – 5121.2.4./ 515203), persoanelor care vor să implementeze un proiect cu finanțare nerambursabilă în domeniul turismului și industria ospitalității, persoanelor care vor să-și însușească cunoștințele necesare gestionării unei unități de cazare, de la cei mai buni specialiști în domeniul turismului, companiilor care doresc să-și califice personalul în vederea creșterii motivării acestora și îmbunătățirii calității serviciilor oferite clienților.

Aspecte studiate:

  • Comunicare şi relații publice în activitățile din turism;
  • Managementul turismului;
  • Marketingul în turism;
  • Economia turismului şi servicii specifice;
  • Igienă;
  • Legislația în turism;

Durata: 720 de ore (160 de teorie şi 560 de ore de practică)

Certificare: certificat de absolvire emis împreună cu Ministerul Muncii și Justiției Sociale și Ministerul Educației Naționale și Cercetării Științifice, recunoscut oficial pe piața muncii, însoțit de un supliment descriptiv menționând competențele dobândite.

Pentru detalii suplimentare: Telefon: 0268.547.084 int. 135; 0268.547.080 int. 135. Fax: 0268.547.086

Credit foto: Dan STRĂUŢI

Lasă un răspuns