Ziua Pompierilor 2016

Curs “Șef serviciu voluntar/privat pentru situații de urgență”

Camera de Comerţ şi Industrie Braşov vine în sprijinul agenților economici și instituțiilor publice care au obligația să organizeze până la data de 31.12.2017, Servicii voluntare sau private pentru situații de urgenţă conform ordinului MAI nr. 96/2016, prin organizarea programului de formare profesională “Șef serviciu voluntar/privat pentru situații de urgență  cod COR 541901.

Șeful serviciului voluntar/privat pentru situații de urgență are atribuții privind organizarea și planificarea activităților pentru situații de urgență, controlul activității subordonaților din cadrul serviciului și instruirea altor categorii de personal din cadrul sectorului de competență.

Cursul este avizat de M.A.I. și I.S.U. și contribuie la înțelegerea și aplicarea cadrului legal cu privire la modalitățile de intervenție pe următoarele domenii principale: incendiu, protecție chimică, biologică, radiologică și nucleară, sanitară, cercetare-observare, deblocare-salvare, adăpostire, evacuare, pirotehnic și suport logistic.

De asemenea vor fi predate și instrucțiuni privind alertarea forțelor proprii, conducerea deplasării la locul evenimentului, efectuarea recunoașterii la locul intervenției, luarea hotărârii privind rezolvarea situațiilor apărute pe timpul intervenției, precum și restabilirea capacității de intervenție a serviciului la încheierea misiunii.

Conform Legii 307/12 iulie 2006, art.12, privind apărarea împotriva incendiilor, toate instituțiile și agenții economici, au obligația să angajeze cel puțin un cadru tehnic sau personal de specialitate cu atribuții în domeniul apărării împotriva incendiilor, atestați potrivit metodologiei elaborate de I.G.S.U.

Absolvirea acestui curs oferă următoarele competențe:

  • Instruirea personalului serviciului şi a altor categorii de personal;
  • Planificarea activităţilor preventive şi de control privind respectarea normelor de prevenire în domeniul situaţiilor de urgenţă;
  • Stabilirea tehnicilor de intervenţie în situaţii de urgenţă;
  • Analizarea situaţiei la locul evenimentului;
  • Coordonarea activităţilor în situaţii de urgenţă;
  • Elaborarea documentelor specifice activităţii serviciului voluntar/privat pentru S.U.;
  • Gestionarea patrimoniului serviciului voluntar/privat pentru situaţii de urgenţă.

Locul de desfăşurare: sediul CCI BRASOV, str. M. Kogălniceanu nr. 18-20;

Durata cursului: 160 de ore (teorie 54 de ore, pregatire practica 106 ore);

Condiţii de acces: studii medii; Tipul cursului: specializare.

Certificatul de absolvire este eliberat de Ministerul Muncii şi Justiției Sociale şi Ministerul Educaţiei Naţionale și Cercetării Științifice.

Relaţii suplimentare şi înscrieri la sediul CCI Braşov – Dept.Formare Profesională tel.0728137729, 0268-547080 d-na ing.Carmen Mitran – Consultant Formare Profesională.

Credit foto: Dan Strauti

DSCD-concursfoto-FLIER

Concurs de fotografie pentru tineri: „Turist în Săcele”

Grupul de voluntari „Din Săcele, cu drag” invită tinerii cu vârsta între 14-30 ani din Săcele să participe în această toamnă la concursul de fotografie cu tema “Turist în Săcele”.

„Astfel, în perioada 18 septembrie – 1 octombrie așteptăm la adresa de email dinsacelecudrag@gmail.com, fotografii care surprind cu pozitivism aspecte ale orașului: de la peisaje din natură, case, străzi la locuri de patrimoniu, dar și viața oamenilor, traiul localnicilor, obiceiuri și tradiții. Pe perioada desfășurării concursului săcelenii sunt îndemnați să vadă orașul prin ochii unui turist, să observe ce este frumos în jur, să se bucure de comorile naturii și ale vieții la oraș, să uite pentru o clipă de problemele cotidiene ale orașului nostru.

Fotografiile trebuie să fie însoțite de un titlu, locația fotografiei și datele de contact ale participantului. Numărul maxim de fotografii acceptate este cinci, formatul jpg, dimensiunea imaginii minim 4MB, rezoluția de minim 3000px latura mare la calitatea 300 dpi. Premiile din cadrul concursului sunt sub formă de vouchere din cadrul magazinului de fotografie și echipamente F64 și însumează 2000 lei. Există însă și un premiu de popularitate a căruia jurizare va avea loc în mediul online,” precizeaza organizatorii concursului in comunicatul de presa.

Jurizarea fotografiilor va avea loc în perioada 2-6 octombrie 2017 și va ține cont de respectarea tematicii, de calitatea artistică, originalitate și creativitate. Din juriu fac parte: Gerry Husti (SC ProVideo SRL), Aurel Rapa (Ambasador Nikon), Anita Jámbor (VELLUM Life), Kendi Zsolt (Fotograf freelance). După anunțarea câștigătorilor se va organiza o expoziție publică cu toate fotografiile înscrise, eveniment în cadrul căruia se vor acorda și premiile.

Termenul limită pentru înscrierea fotografiilor în concurs este 1 octombrie 2017 (ora 23:59). Regulamentul concursului cu specificații tehnice ale fotografiilor și alte informații se regăsesc pe www.dinsacelecudrag.ro. Pentru noutăți sau întrebări – www.facebook.com/dinsacelecudrag sau aici, pe pagina La pas prin Brasov.

Concurs organizat de Asociația Community Aid Network prin grupul de voluntari „Din Săcele, cu drag” cu sprijinul Primăriei Municipiului Săcele.

CCI Brasov (1)

Îmbunătățirea nivelului de competențe profesionale și creșterea gradului de ocupare – pentru șomeri și persoane inactive prin POCU 2014-2020

Camera de Comerţ şi Industrie Braşov vă informeză cu privire la faptul ca Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Capital Uman din cadrul Ministerului Dezvoltării Regionale, Administraţiei Publice şi Fondurilor Europene a publicat în consultare Ghidul Solicitantului Condiţii Specifice „Îmbunătățirea nivelului de competențe profesionale și creșterea gradului de ocupare – pentru șomeri și persoane inactive” pana in data de 22.09.2017.

Tipuri de solicitanți eligibili:

• Furnizori de servicii specializate pentru stimularea ocupării forței de muncă;
• Furnizori de formare profesională;
• Centre autorizate de evaluare și certificare a competențelor profesionale obținute pe alte căi decât cele formale;
• Asociații și fundații;
• Organizații sindicale;
• Organizații patronale;
• Întreprinderi sociale de inserție;
• Organizații de tineret;
• Furnizori de servicii sociale;
• Camere de Comerţ şi Industrie;
• Institute de cercetare în domeniul pieţei muncii.
Beneficiari direcți ai proiectelor vor fi:
• șomeri și persoane inactive, cu accent pe șomerii de lungă durată, lucrătorii vârstnici (55-64 ani), persoanele cu nivel redus de educație;
• persoane aflate în căutarea unui loc de muncă sau persoane inactive: persoane din mediul rural, în special persoanele din agricultura de subzistență și semi-subzistență;
• persoane aflate în căutarea unui loc de muncă sau persoane inactive: cetățeni români aparținând minorității roma.
Tipurile de activitati eligibile sunt:
• Furnizarea de servicii specializate pentru stimularea ocupării cum ar fi:
o servicii de informare și consiliere profesională
o servicii de medierea muncii
• Organizarea și derularea de programe de formare profesională a adulților (cursuri de inițiere, calificare, recalificare, perfecționare sau specializare)
• Evaluarea și certificarea competențelor profesionale obținute pe alte căi decât cele formale.

Prezentul apel este dedicat exclusiv regiunilor mai puțin dezvoltate (Centru, Sud-Est, Sud Muntenia, Nord-Est, Nord-Vest, Vest, Sud-Vest Oltenia). Apelul de proiecte va fi de tip competitiv, cu termen limită de depunere.

Bugetul alocat apelului de proiecte va fi de 450.724.637 euro, valoarea maximă eligibilă a unui proiect fiind de 1,5 milioane euro si perioada de implementare de maximum 24 luni.

Informaţii suplimentare pot fi obţinute la Centrul de Consultanţă al Camerei de Comerţ şi Industrie Braşov: tel: 0268/547 084, e-mail: marioara.rusu@ccibv.ro; razvan.ialomitianu@ccibv.ro;

CCI Brasov (1)

CCI Brasov (3)

Punct de vedere privind efectul catastrofal pentru firmele corecte în îndeplinirea obligațiilor de plată a taxelor la buget

Camera de Comerț și Industrie Brașov, cea mai mare organizație de susținere și promovare a mediului de afaceri din Brașov, are următorul punct de vedere:

ORDONANŢA nr. 23 din 30 august 2017 privind plata defalcată a TVA, cu aplicare opțională de la data de 1 octombrie 2017 și obligatorie de la data de 1 ianuarie 2018, pentru toate persoanele impozabile înregistrate în scopuri de TVA, potrivit art.316 din Codul Fiscal, nu aduce niciun beneficiu contribuabililor ci, din contră: costuri suplimentare cu deschiderea și administrarea unui nou cont bancar, îngreunarea sau chiar blocarea activității prin indisponibilizarea unei părți din capitalul de lucru ( pentru plătitorii de TVA la trimestru, chiar o sechestrare a 19% din valoarea adăugată pe o perioadă de trei luni, ca și când ar avea de plată o taxă pe vânzare de 19% și nu pe valoarea adăugată), nervi și pierdere de timp în reconcilieri nesfârșite cu autoritățile fiscale.

Pe termen lung, lovitura va fi dată IMM-urilor, pentru că vor avea probleme de cash-flow.

Investitorii străini consideră că introducerea cu titlu obligatoriu a plății defalcate la TVA de la 1 ianuarie 2018 va avea un impact deosebit de grav asupra mediului de afaceri.
Această măsură va cauza blocaje operaționale majore în activitatea tuturor părților implicate – companii, care în faza inițială vor trebui să efectueze toate demersurile necesare implementării noului sistem, costuri suplimentare generate de modificarea sistemelor informatice contabile, unitățile trezoreriei statului, care vor fi asaltate de un număr foarte mare de cereri privind conturile de TVA, precum şi ANAF care va trebui să aprobe un număr semnificativ de solicitări de transfer din contul de TVA în contul curent într-un interval de timp cât mai scurt posibil.

Măsura, așa cum este gândită, introduce și amenzi uriașe, de 50% din suma, pentru plata greșită a TVA, un cuantum disproporționat în raport cu abaterea făcută.
Ne putem aștepta ca pe viitor, să se schimbe comportamentul contribuabililor care astăzi sunt corecţi, din cauză că vor fi blocaje în economie. Poate va fi mai interesant să cumperi din străinătate.

Măsura, denumită de mediul de afaceri split TVA, va fi benefică doar pentru statul român, pentru că TVA-ul va fi facturat şi virat la bugetul de stat.

ANAF nu e cunoscut ca un plătitor rapid, iar firmele trebuie să depună o cerere la ANAF pentru rambursarea TVA în termen de trei zile lucrătoare. Sunt îndoieli mari asupra capacităţii ANAF de a gestiona situaţia, deoarece noua măsură impune investiţii în sisteme noi din partea ANAF, iar achiziţia de software durează.

De asemenea, Ordonanța nu aduce clarificări ale unor aspecte procedurale cum ar fi: factoring-ul, rețineri de garanții de bună execuție, sume achitate pe baza facturilor de decontare, în numele și contul altei persoane impozabile, compensări etc.

Romania va fi singura țară din UE care va aplica mecanismul privind plata defalcată a TVA în mod generalizat și obligatoriu începând cu data de 1 ianuarie 2018, fără consultări reale cu toate părțile interesate, fără analize de impact, fără testul IMM, fără testarea fezabilității mecanismului, fără clarificarea tuturor aspectelor procedurale, fără luarea în considerare a poziției partenerilor sociali, fără informarea și pregătirea contribuabililor.

Pe lângă aceste motive, Camera de Comerț și Industrie Brașov, împreună cu alte organisme, subliniază că NU susține măsura plății defalcate a TVA, pentru următoarele considerente:
– Inițiatorul proiectului (Ministerul Finanțelor ) nu a aplicat Testul IMM, nu a analizat efectele asupra activității întreprinderilor mici şi mijlocii, încălcând dispozițiile art. 91 din Legea nr. 346/ 2004 privind stimularea înființării şi dezvoltării întreprinderilor mici şi mijlocii, iar consultarea publică a fost făcută doar de formă.
– Inițiatorul proiectului nu a respectat principiile fiscalității, respectiv asigurarea informării contribuabililor, cu modificarea/completarea Codului fiscal “prin lege, care intră în vigoare în termen de minimum 6 luni de la publicarea în Monitorul Oficial al României, Partea I”, precum și predictibilitatea impunerii, conform cu care trebuie să se asigure “stabilitatea impozitelor, taxelor și contribuțiilor obligatorii”, “pentru o perioadă de timp de cel puțin un an, în care nu pot interveni modificări în sensul majorării sau introducerii de noi impozite, taxe și contribuții obligatorii”.

Petiții pe această temă:
https://www.petitieonline.com/split_tva
https://www.petitie.org/petitie-spune-stop-platii-defalcate-a-tva-ului-318.html
https://www.petitieonline.com/eliminarea_obligativitatii_platii_defalcate_a_tva

CCI Brasov (3)

Balul Costumului Popular

Balul Costumului Popular – editia a III-a

„Cu doi ani în urmă, un eveniment aniversar a deschis porțile unei tradiții minunate: purtarea costumului popular, așa cum odinioară, duminica după slujba religioasă, înaintașii noștri se întâlneau la hora satului. Prilejul creat astfel, s–ar putea regăsi  astăzi în următoarele cuvinte: informare, comunicare, socializare, solidaritate și voie bună. Acest lucru îl dorim și noi, organizatorii Balului costumului popular, să fim împreună, să ne bucurăm unii de alții promovând tradițiile neamului nostru: costumul, muzica și dansul popular.”– a declarat prof. ing. Maria Peligrad, președinta Fundației „Mihai Viteazul” – din Sfântu Gheorghe, pentru publicatia mesageruldecovasna.ro.

Balul Costumului Popular – editia a III-a, va avea loc, la Sfântu Gheorghe, la începutul lunii octombrie pe data de 06 la sala de evenimente Santana. Evenimentul este organizat de Fundația „Mihai Viteazul” din municipiu.

Inscrierile se fac la centrul fundatiei, str.Libertatii nr. 6, sau  pe adresa de e-mail mpeligrad@yahoo.com

Marile Serate Muzicale

Marile Serate Muzicale

Finalul de septembrie are la Brașov propriul sunet. În perioada 29 septembrie – 1 octombrie se desfășoară Festivalul Internațional de Muzică de Cameră Marile Serate Muzicale, la Centrul Cultural Reduta, festival al cărui director artistic este maestrul Anton Niculescu.

Este al șaptelea an în care brașovenii au ocazia să asculte artiști de renume din țară și străinătate la concerte de muzică de cameră: Felicia FILIP – soprană, Mario HOSSEN(Austria/Bulgaria)- vioară, Istvan KOSZTANDI (Ungaria) – vioară, Alina NAUNCEF – vioară, Wladimir KOSSJANENKO (Croația)– violă, Marton JAKAB – violă, Felicitas STEPHAN (Germania)– violoncel, Anton NICULESCU – violoncel, Tetsuro MIYOSHI (Japonia) – contrabas, Bruno CANINO (Italia) – pian, Kristina Miller (Rusia) – pian, Luigi FRACASSO (Italia) – pian, Koichiro KANNO (Japonia) – pian, Ana- Maria NEGREA – pian.

La această ediție publicul se va întâlni cu lucrări de muzică de cameră instrumentală și lieduri. Vor concerta formații de solo, duo, trio, cvartet, cvintet, sextet si octet, lucrări scrise de compozitori preclasici, clasici, moderni și contemporani, începând de la L. van BEETHOVEN, W.A. MOZART, L.BERNSTEIN, H. BERLIOZ, A. BORODINși ajungând la G. ENESCU, G. BOTTESINI, J. SUK sau N. PAGANINI .

Invitații speciali ai Marilor Serate Muzicale sunt soprana Felicia Filip și regizorul de operă Cristian Mihăilescu, în calitate de moderator, dar trebuie să remarcăm revenirea pe scena festivalului a reputatului pianist italian Bruno Canino sau a talentatului violonist Mario Hossen. Nu trebuie ratat niciun moment al festivalului, deoarece muzica interpretată reprezintă lucrări de mare valoare artistică, rar executate în Romania și mai ales la Brașov.

Marile Serate Muzicale reprezintă un spectacol complet de muzică bună de un înalt nivel artistic, publicul brașovean fiind deja încântat de celelalte șase ediții precedente, festivalul devenind astfel unul mult așteptat.

Am decis împreună cu partenerul organizator, Fundația Culturală EUTERPE ca la această ediție, INTRAREA PENTRU PUBLIC SĂ FIE GRATUITĂ.

Acest proiect este finantat din bugetul Municipiului Brașov.
Organizatori: Euterpe și Centrul Cultural Reduta, cu sprijinul Consiliului Județean Brașov și al Agenției Metropolitane. Partener oficial: EXIM BANK.

PROGRAMUL FESTIVALULUI:

VINERI, 29 SEPTEMBRIE, ORA 19:00

L.van BEETHOVEN – Trio cu pian op.11 „Gassenhauer”
István KOSZTÁNDI – vioară
Anton NICULESCU – violoncel
Kristina MILLER – pian

B. MARTINU – Variaţiuni pe o temă slovacă
N. BOULANGER – Trei piese pentru violoncel şi pian
Felicitas STEPHAN – violoncel
Ana- Maria NEGREA – pian

PAUZĂ

M. GLINKA – Trio patetic
Mario HOSSEN – vioară
Anton NICULESCU – violoncel
Ana- Maria NEGREA – pian

E.von DOHNANYI – Cvintet cu pian op.1 în do minor
István KOSZTÁNDI- vioară
Alina NAUNCEF – vioară
Wladimir KOSSJANENKO – violă
Felicitas STEPHAN – violoncel
Kristina MILLER – pian
Moderator – Cristian MIHĂILESCU

SÂMBĂTĂ, 30 SEPTEMBRIE, ORA 19:00

G. ENESCU –Doină pe versuride V.Alecsandri
W.A. MOZART -Das Veilchen
H. BERLIOZ – La Captive peversuride Victor Hugo
L.BERNSTEIN – Dream with Me
W.A. MOZART- Ridente la calma
A. BORODIN – Krasavitarubaska
Felicia FILIP – soprană
Anton NICULESCU – violoncel
Koichiro KANNO – pian

N. PAGANINI – Primavera (Primă audiție în România)
Mario HOSSEN – vioară
Bruno CANINO – pian

PAUZĂ
G. BOTTESINI – Elegia
Tetsuro MIYOSHI– contrabas
Bruno CANINO – pian
J. SUK – Cvartet cu pian în la minor op.1
Mario HOSSEN – vioară
Wladimir KOSSJANENKO – violă
Anton NICULESCU – violoncel
Kristina MILLER – pian
Moderator – Cristian MIHĂILESCU

DUMINICĂ, 1 OCTOMBRIE, ORA 19:00

BACH – BUSONI – Ciaccona
V.A. MOZART – Fantezia în re minor KV 397
Luigi FRACASSO – pian

A. GLAZUNOV – Chant du Menestrel
P.I. CEAIKOVSKI – Pezzo capriccioso
R. SCEDRIN – Cadril din „Not love alone”
Anton NICULESCU – violoncel
Bruno CANINO – pian

PAUZĂ
F.MENDELSSOHN-BARTHOLDY – Sextet cu pian în Re major op.110
Mario HOSSEN – vioară
Wladimir KOSSJANENKO – violă
Marton JAKAB – violă
Anton NICULESCU – violoncel
Tetsuro MIYOSHI – contrabas
Bruno CANINO – pian
Moderator – Cristian MIHĂILESCU

Marile Serate Muzicale

Vin la Munte

Festivalul „Vin la Munte”

„Vinul e o poezie îmbuteliată”, spunea Robert Stevenson.
Metaforele pământului, îmbuteliate, și cele cuprinse între coperte, vor menține atmosfera în cadrul primei ediții e festivalului „Vin la Munte”, care se va desfășura în perioada 27 – 29 octombrie 2017 la Biblioteca Județeană „George Barițiu” din Brașov, potrivit vinlamunte.ro.

În cele trei zile de festival vor expune 20 (24) producători de vinuri din țară (și din străinătate). Nu vor lipsi standurile și lansările de carte, lecturile publice, recitalurile de poezie. Festivalul este organizat de Le Sommelier Brașov, Restaurant Belvedere Brasov, în parteneriat cu Camera de Comert si Industrie Brasov, conform sursei citate.

 

Video: YouTube

Imagine preluata de pe site-ul evenimentului

DIsrUpT

DIsrUpT: analog digital remix, explorează limitele mediului fotografic

Noaptea Albă a Galeriilor 2017 prezintă la Brașov, la Centrul Cultural Reduta, expoziția comună a fotografilor Dan Cotruță (fotografie analog), Constantin Broșteanu (fotografie digitală primitivă) și Horia Petrașcu (remix fotografic).

Cei trei abordează tehnici diferite pentru a obține imagini care explorează limitele mediului fotografic.

Loc: Centrul Cultural Reduta

Perioada: 06 – 09 octombrie 2017

Imagine promovare eveniment

razboi

Copiii invata sa toarca si sa teasa, la Muzeul din Casa Junilor

Joi, 21 septembrie, de la orele 18.00,  15 copii cu vârste intre 6 si 12 ani, vor lua  parte la atelierul gratuit de tors şi ţesut de la Casa Junilor – sediul Uniunii Junilor din Scheii Brasovului si Brasovul Vechi .

Atelierul face parte din proiectul Muzeul din Casa Junilor, finanţat de Primăria Municipiului Braşov şi realizat de Uniunea Junilor din Şcheii Braşovului şi Braşovul Vechi, în parteneriat cu Asociaţia „Mă implic” (co-finanţator), derulat în perioada august-noiembrie 2017,potrivit comunicatului remis La pas prin Brasov.

Prin atelierele de educaţie non-formală din cadrul proiectului, copiii au prilejul să ia contact cu vechile meşteşuguri practicate în regiunile etnografice ale Ţării Bârsei şi Ţării Făgăraşului, ca prim pas în învăţarea unor practici ca torsul, cusutul de mana sau ţesutul la război.

La atelierul de joi, cei mici vor afla povestea firului de lână, printr-o experienţă interactivă, coordonată de artizanul Elena Dănilă. Copiii vor vedea cum prind viaţă sub ochii lor daracii pentru pieptănat lâna, furcile, fusurile şi războiul de ţesut.

Imagini remise La pas prin Brasov fara precizarea autorului

La pas prin Brasov - Brasov Heroes (1)

Crosul “Promenada inimilor”

Te alegi cu o inimă sănătoasă și cu o bicicletă performantă pentru vârsta ta. Tot ce trebuie să faci este să alergi duminică, 24 septembrie, la crosul “Promenada inimilor” și să ieși pe locul întâi. Startul competiției se va da la ora 10.00, în Parcul Tractorul din Brașov, iar participanții pot fi elevi din clasele I-VIII. Traseele, de dificultate mica, sunt amenajate pentru fete și băieți, pe trei categorii de vârstă.

Evenimentul face parte din programul  “Promenada Inimilor”, organizat cu prilejul Zilei Mondiale a Inimii de cluburile Rotary Brașov și Rotary Kronstadt, împreună cu Fundaţia Română a Inimii, Societatea Româna de Cardiologie și Forumul Național de Prevenție.

Ideea proiectului vine din dorința de a încuraja mișcarea, ca mijloc de prevenție a bolilor cardiovasculare. Statisticile în acest domeniu sunt alarmante în țara noastră.

“La fiecare 30 de minute, un român face infarct miocardic. Unul din trei români suferă de hipertensiune arterială. Şapte milioane de români suferă de una dintre manifestările generalizate ale bolilor cardiovasculare. Toate aceste boli pot fi prevenite, iar mişcarea zilnică este elementul central al optimizării modului nostru de viaţă. Noi ne-am pus inima la treabă. Tu ce faci?” spune preşedintele Fundaţiei Române a Inimii, prof.dr. Dan Gaiţă, unul dintre inițiatorii proiectului în România, citat de La pas prin Brasov.

În Brașov, “Promenada inimilor” s-a organizat pentru prima dată în 2013, când s-a amenajat un traseu de alergare accesibil oricui , în Parcul Tractorul, traseu care a fost îmbunătățit de la an la an.

“Acest eveniment se naște din pasiunea noastră de a servi comunitatea, care ne ajută să ne îndeplinim obiectivele cu un profund caracter social. Impactul nostru începe cu membrii, partenerii și colaboratorii noștri – oameni care lucrează în mod strâns și cu dedicație pentru a rezolva unele dintre provocările importante ale comunităților în care trăim. Haideţi să alergăm împreună, pentru noi și pentru inimile noastre!” spune președintele Clubului Rotary Brașov, Oana Bodea, citata de La pas prin Brasov.

Îndemnul nostru la mișcare se adresează în primul rând tinerilor, dar și tuturor celorlalți brașoveni.

”Chiar dacă Ziua Inimii se sărbătorește pe 29 septembrie, am ales ca acest Cros al Inimii să se țină duminica, pentru o cât mai largă participare. Îi așteptăm pe părinți, pe bunici la eveniment,ca să-și încurajeze copiii să facă mișcare și să alerge alături de noi la finalul competiției. Ne vom distra împreună și vom fi cu toții mai sănătoși!”, afirmă președintele Rotary Club Kronstadt, Doina Teglaș, citata de La pas prin Brasov.

La fel ca în anii trecuți, premiile oferite participanților sunt foarte atractive: biciclete, trotinete, seturi de badminton, rucsaci de sport, mingi. Toți cei înscriși vor avea parte și de alte surprize plăcute și gustoase. Pe tot parcursul evenimentului, un echipaj de la Ambulanță va fi în zonă pentru acordarea primului ajutor în caz de necesitate. Totodată, o echipă de la ICCO va fi la dispoziția celor care vor să-și măsoare tensiunea, potrivit comunicatului remis La pas prin Brasov.

Credit foto: Dan Strauti – arhiva