29 martie 2024

Contact us

Brașovul susține performanța

 Brașovul susține performanța

Peste 8000 de lei strânși pentru elevii Colegiului Național de Informatică ”Grigore Moisil” – The Beard Run 2.  Astăzi, 17 mai, cei 12 elevi au plecat în SUA!

Brașovenii au fost invitați în data de 11 mai, sub Tâmpa, la crosul caritabil The Beard Run 2.

Elevii Colegiului Național de Informatică ”Grigore Moisil” participă din 2001 la American Computer Science League, obținând de fiecare dată rezultate impresionante.

Cu un cost de aproximativ 2500$/persoană, echipa formată din 12 elevi care s-au calificat în acest an la etapa finală ACSL, din Wayne Hills HS, New Jersey, SUA, a avut nevoie de susținerea comunității brașovene.

Prin urmare, Beard Brothers Brașov, încurajând și susținând performanța în educație prin intermediul campaniei Bits For Education (BifE), a ales drept cauză pentru crosul din acest an elevii din echipa ACSL ”Grigore Moisil”.

Traseele diferențiate pentru amatori, profesioniști și copii au atras 141 de alergători, iar atmosfera veselă și  spiritul solidar i-au determinat pe aceștia să înfrunte până și condițiile meteo nefavorabile, alergând cot la cot cu elevii echipei ACSL și profesorii acestora.

Prin intermediul biletelor vândute, sponsorizărilor și donațiilor a fost strânsă suma de 8260 lei, ce depășește target-ul propus. Toți acești bani, împreună cu suma strânsă la Spring Craft Fair, un total 11525 de lei, reprezintă puțin peste costurile deplasării unuia dintre copii în SUA.

Mulțumim ambasadorilor: Dragoș Antochi, Diana Bjoza, Mircea Sorin, Berti Barbera, Kronsdadt Bikers, Dena Artist, Andreea Arsene, Laurențiu Mihai, Alex Stoian, Rareș Petre, Andreea Radics, Daniel Santa, Petronela Rujan, Nicole Trifu, Florina Badea, Vera Niste, Peter Herman, Adina Săniuță, Vanessa Ilie, Echipa națională de Curling, Ana-Maria Gălețeanu, Tommy Szekely.

Mulțumim partenerilor și sponsorilor: Coresi Shopping Resort, Belaqva, Refresh Coffee, Cinema One, ZegaSoftware, Livezile Dobrinoiu, Ad to Go, Inizio Agency, Forma by Antochi Dragoș, Florăria Magnolia, PArty Fashion, Bufnița Ceramică, Casa Bunătăților, Aldo Defcool, Time IT, Lara Baloons, Ludicus Games, DD Design, Galeria Ora0, Spicy Cup, Just T, Hotel Mara – Rimini, diMansions Hit Music Festival, Autoliv, 3D Dot, Autoworld, Bittnet, Coca-Cola, Sweeteria, The Square, Piticii de pe Lempeș.

Mulțumim și Primăriei Brașov, Serviciului de Ambulanță Brașov, Jandarmeriei, Crucii Roșii, voluntarilor și, în special, comunității brașovene care ne-a sprijinit în susținerea performanței în informatică.

Sursa si imagini: comunicat re4mis La pas prin Brasov

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.