Programul pentru organizarea Târgului Întreprinderilor Mici Şi Mijlocii – TIMM 2017

Obiectivul Programului îl constituie organizarea Târgului pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii – TIMM 2017, pentru promovarea spiritului antreprenorial, stimularea dezvoltării afacerilor şi ocupării forţei de muncă în domeniul IMM, facilitarea contactelor dintre potenţialii întreprinzători/întreprinderi mici şi mijlocii (IMM) şi agenţii economici/instituţiile publice sau private care oferă servicii pentru sectorul IMM, în scopul creşterii numărului întreprinzătorilor de succes şi îmbunătăţirii performanţelor economice şi tehnice ale IMM, stimularea şi susţinerea IMM inovative, promovarea produselor şi serviciilor româneşti, stimularea şi susţinerea internaţionalizării IMM.

Programul este parte integrantă a Săptămânii Europene a IMM-urilor 2017. Săptămâna Europeană a IMM-urilor  este o campanie de promovare a antreprenoriatului în Europa şi de informare a antreprenorilor despre ajutorul de care pot beneficia la nivel european, naţional şi local.

Bugetul alocat schemei de minimis pentru anul bugetar 2017 este de 5.000.000 lei.

Prin implementarea programului în anul 2017 se estimează acordarea de ajutor de minimis unui număr de 4000 de beneficiari.

Pot beneficia de prevederile programului operatorii economici: întreprinderi mici şi mijlocii definite conform prevederilor Legii nr.346/2004, respectiv societăţile comerciale, societăţile cooperative, inclusiv societăţile cooperative meşteşugăreşti mixte, persoanele fizice autorizate care desfăşoară activităţi economice în mod independent, întreprinderile individuale, întreprinderile familiale, precum şi asociaţiile profesionale sau fundaţiile.

Se asigură participarea gratuită la târg pentru aplicanţii selectaţi în urma înscrierii în program.

Acţiunile desfăşurate în cadrul Programului sunt:

  1. organizarea unei expoziţii structurată pe secţiuni concomitente dedicate: instituţiilor şi agenţilor economici care furnizează facilități, produse şi servicii de asistenţă pentru IMM; promovării produselor şi serviciilor realizate de către întreprinderile mici şi mijlocii româneşti; promovării debutanţilor în afaceri; promovării IT, inventică şi creaţie ştiinţifică;promovării educaţiei antreprenoriale; promovării produselor şi serviciilor realizate de către alte persoane juridice de drept public sau privat pentru întreprinderile mici şi mijlocii din România;
  2.  organizarea de conferinţe, seminarii, mese rotunde, workshop-uri şi prezentări în scopul creşterii numărului întreprinzătorilor de succes şi a competenţelor antreprenoriale.

Înscrierea în program şi solicitarea acordului de principiu pentru participarea la târg se face completând formularul de înscriere în program (Anexa nr. 1), accesând site-ul www.aippimm.ro.

Notă: Pentru o informare mai în detaliu vă rugăm să accesați http://www.aippimm.ro/categorie/programe/
Sau puteți solicita informații prin e-mail la: oficiubrasov@imm.gov.ro

VIA: O.T.I.M.M.C. BRAȘOV

Credit foto: Dan STRAUTI

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.