Pink Post aniverseaza 10 ani de activitate

La 10 ani de la trimiterea primului plic, Pink Post, liderul pieței de servicii poștale private din România, anunță rezultatele financiare obținute în 2019, bilanțul unui deceniu de activitate și planurile companiei pentru viitor.

Doar în 2019, compania a efectuat peste 108 milioane de trimiteri poștale, reprezentând aproximativ 30% din numărul total de plicuri expediate la nivel național. Pe segmentul de trimiteri publicitare neadresate, compania a livrat anul trecut peste 242 de milioane de materiale.

Lansat în 2010, Pink Post a devenit cel mai mare operator privat de servicii poștale din România după numărul de trimiteri, prin livrarea a 650 milioane de plicuri în perioada 2010-2019 și a 833 milioane materiale publicitare adresate si neadresate, având o contribuție totală de aproximativ 29.4 milioane de euro la bugetul de stat. Compania a încheiat anul 2019 cu o cifră de afaceri de 17.5 milioane de euro, în creștere cu 5% față de anul precedent.

În 2010, puneam bazele unei companii de servicii poștale, din dorința de a crea un model de business transparent, de a deveni partenerul viabil de care companiile din România aveau nevoie. Am crescut alături de clienții noștri, am învățat din nevoile lor și, pornind de la acestea, am creat servicii și operațiuni care nu existau pe atunci. 10 ani mai târziu, nevoile lor continuă să se schimbe mai repede ca niciodată, iar noi continuăm să evoluăm odată cu ele și să ne respectăm angajamentul, a declarat Cristi Petcu, General Manager Pink Post.

După 10 ani de activitate, în care curierii Pink Post au parcurs pe jos aproximativ 20 milioane km și au condus 35 milioane km pentru livrarea sutelor de milioane de plicuri care au ajuns la românii din toată țară, compania are o flotă de 200 de mașini și o echipă de peste 1600 de angajați, livrând pentru cei peste 200 de clienți, printre care se numără cele mai mari companii din industrii precum utilități, retail, instituții financiar bancare sau companii din industria telecomunicațiilor.

Din punct de vedere al numărului de trimiteri realizate în 2019, cele mai mari volume au fost în București și Ilfov, cu 28% din totalul la nivel național, cele mai active filiale Pink Post din țară fiind:

1. Pink Post Constanța – cu 7,4 milioane de trimiteri adresate și 11,5 milioane neadresate
2. Pink Post Cluj – cu 2,8 milioane de trimiteri adresate și 15 milioane neadresate
3. Pink Post Prahova – cu 5,7 milioane de trimiteri adresate și 7,5 milioane neadresate
4. Pink Post Brașov- cu 5 milioane de trimiteri adresate și 6,9 milioane neadresate
5. Pink Post Timiș – cu 4,1 milioane de trimiteri adresate și 7,5 milioane neadresate

Despre Pink Post

Istoria Pink Post a început în 2009, odată cu lansarea companiei de servicii poştale Total Post. Doi ani mai târziu, în 2011, Total Post a achiziţionat TCE Post, iar în 2017, compania a anunţat extinderea operațiunilor prin fuzionarea cu Postmaster. Fuziunea a fost urmată de un proces de rebranding, la finalul căruia aceasta a devenit Pink Post, parte a grupului Radu Holding.

Astăzi, compania oferă clienților servicii poștale și trimiteri în regim expres la nivel național, datorită unei rețele teritoriale de 60 de filiale în cele mai importante orașe din România.

În 2019, compania a anunțat crearea de servicii noi din zona curieratului, în regim de track&trace. Acestea sunt axate în special pe trimiteri de mici dimensiuni din sectorul B2B.

Serviciile express de la Pink Post nu repetă rețetele clasice de curierat sau din e-commerce, încercând să se plieze mai mult pe nevoile specifice ale companiilor. Investițiile recente, ce depășesc 1,5 milioane de euro, au fost direcționate înspre dezvoltarea de aplicații software pentru aceste servicii, dar și pentru mărirea parcului auto, modernizarea hub-urilor și angajarea de personal specializat.

Credit foto: Ianos Ionut (lens stories)

Sursa si imagine: comunicat remis La pas prin Brasov

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.