Curs:“Administrator pensiune turistică”

Camera de Comerţ şi Industrie Braşov prin Dept. Formare Profesională, organizează cursul: “Administrator pensiune turistică”.
Cursul se adresează persoanelor care doresc o calificare în meseria de Administrator pensiune turistică (Cod Nomenclator/COR – 5121.2.4./ 515203), persoanelor care vor să implementeze un proiect cu finanțare nerambursabilă în domeniul turismului și industria ospitalității, persoanelor care vor să-și însușească cunoștințele necesare gestionării unei unități de cazare, companiilor care doresc să-și califice personalul în vederea creșterii motivării acestora și îmbunătățirii calității serviciilor oferite clienților.
Conform Ordinului 1051/2011, anexa 1.5, pentru a putea funcționa, o pensiune turistică trebuie să aibă ”cel puțin un angajat absolvent al unui curs de formare în domeniu”.
Activitatea principală a unui administrator de pensiune turistică se desfășoară în cadrul pensiunii turistice, o unitate de cazare și alimentație publică, derulând concomitent activități specifice cu alte agenții de turism, furnizori, bănci , administrație și ordine publică.
Administratorul de pensiune turistică este necesar să fie o persoană amabilă şi comunicativă care rezolvă pe cale amiabilă eventualele reclamaţii ale turiştilor, menţinând permanent cadrul adecvat de desfăşurare a activităţilor din locaţie.
Aspecte studiate:
- Comunicare şi relaţii publice în activităţile din turism;
- Managementul turismului;
- Marketingul în turism;
- Economia turismului şi servicii specifice;
- Noțiuni fundamentale de igienă
- Legislația în turism.
Tipul programului: calificare.
Durata: 720 de ore (160 de teorie şi 560 de ore de practică).
Certificare: certificat de absolvire emis împreună cu Ministerul Muncii și Justiției Sociale și Ministerul Educației Naționale și Cercetării Științifice.
Relații suplimentare se pot obţine la telefoanele: 0268.547.080 int.135; 0728-137729.