Procedura înmatriculării, înregistrării, radierii şi a eliberării autorizaţiei de circulaţie provizorie sau pentru probe a vehiculelor pe timpul stării de urgență
Având în vedere Decretul Președintelui României nr. 195/2020, privind instituirea stării de urgență pe teritoriul României, prevederile Ordinului M.A.I. nr. 1501/2006, privind procedura înmatriculării, înregistrării, radierii şi a eliberării autorizaţiei de circulaţie provizorie sau pentru probe a vehiculelor, cu modificările și completările ulterioare, precum și prevederile art 33^2 din Ordonanța de Urgență nr. 1/1999 privind regimul stării de asediu și regimul stării de urgență, cu modificările și completările ulterioare, valabilitatea documentelor eliberate de instituțiile și autoritățile publice se menține pe toată perioada stării de asediu sau a stării de urgență, precum și pentru o perioadă de 90 de zile de la încetarea acestor stări.
De asemenea, pentru prevenirea răspândirii infecțiilor cauzate de coronavirusul SARS-CoV-2, începând cu data de 09.04.2020, pe toată durata stării de urgență, dovezile înlocuitoare ale certificatelor de înmatriculare/autorizațiilor de circulație provizorii pot fi eliberate într-un interval de 15 până la 20 de zile lucrătoare, în funcție de situația operativă.
În această perioadă, activitățile specifice S.P.C.R.P.C.I.V. Brașov de primire a documentelor, se va realiza doar în baza unei programări online.
Eliberarea documentelor se va realiza în intervalul orar 14.00-16.30 în zilele de luni, marți și joi, în intervalul orar 15.00-18.30 miercuri și în intervalul orar 12.30-14.00 vineri.
ŞEF SERVICIU,
Comisar-șef de poliţie
MATEI MARIAN – VICTOR